-
MyAutószerviz
1.4 HDI / TDCi dízelmotor: megbízhatóbb, mint a németek?
A 1.4 literes PSA/Ford DLD-414 dízelmotor egy rendkívül elterjedt erőforrás,…
-
MyAutószerviz
Vezérműszíj vagy vezérműlánc? Vezérlés típusok, csereidő és költségek
Bevezető – Mi az a gázelosztó mechanizmus (vezérlés)? A gázelosztó…
-
MyAutószerviz
Antirangsor: a 10 legmegbízhatatlanabb dízelmotor – mit kerülj el, ha hosszú távra tervezel?
A dízelmotorok híresek a nagy teherbírásukról, hosszú élettartamukról és alacsony…
-
MyAutószerviz
EGS robotizált váltó a Peugeot és Citroën modellekben – mire figyelj?
A PSA-csoport (Peugeot, Citroën) autóiban 2006-tól kezdődően elérhetővé vált az…
-
MyAutószerviz
Megbízható 6 fokozatú automata váltók – amit a szerelők is ajánlanak
Ha megbízható, klasszikus hidromechanikus automata váltót keresel, jó helyen jársz.…
-
MyAutószerviz
Olasz 1.2 8V motor – megbízható, de egyszerű szerkezet a Ford Ka és Fiat 500 modellekben
A második generációs Ford Ka a híres Fiat 500 alapjaira…
-
MyAutószerviz
Renault 0.9 TCe (H4B) motor – Megbízható a 3 hengeres turbós erőforrás?
A Renault 2012-ben mutatta be egyik legkisebb korszerű motorját, a…
-
MyAutószerviz
Opel 1.6 Turbo A16LER motor – Milyen gyakori hibákkal kell számolni?
2007-ben az Opel új 1.6 literes turbómotort vezetett be A16LER…
-
MyAutószerviz
Mennyire megbízható a Mercedes A- és B-osztály motorja? – M266 motor bemutatása
Ha egy Mercedes A-osztály (W169) vagy B-osztály (W245) van a…
-
MyAutószerviz
1.6 TDI második generáció – VAG dízelmotor elemzés
A 1.6 TDI motor a Volkswagen-csoport (VAG) egyik legnépszerűbb turbódízelje,…