-
MyAutószerviz
Olajcsere 5.000 vagy 15.000 km-enként? Esetleg 10.000 km a megfelelő? Mindent, amit a motorolaj cseréjéről tudni kell
A motorolaj időben történő cseréje az egyik legfontosabb tényező a…
-
MyAutószerviz
Kézi váltó karbantartás és javítás: kuplungcsere, olajcsere, lendkerék árak és tipikus hibák
Miért érdemes a kézi váltóról beszélni? A kézi váltó még…
-
MyAutószerviz
Benzines és dízel üzemanyagszűrő csere lépésről lépésre – árak, hibák, tippek
Az üzemanyagszűrő az autó egyik legfontosabb, mégis gyakran elhanyagolt alkatrésze.…
-
MyAutószerviz
Benzines és dízel porlasztók – működés, hibák, tisztítás és karbantartás útmutató a MyAutószerviztől
A porlasztó – magyarul gyakran „befecskendező” – a motor egyik…
-
MyAutószerviz
EGR-szelep, részecskeszűrő és katalizátor – minden, amit a tisztításról, megelőzésről és olcsó autójavításról tudni kell a MyAutószervizben
Az autók környezetvédelmi rendszerei – mint az EGR-szelep, a részecskeszűrő…
-
MyAutószerviz
TOP 10 legrosszabb benzinmotor – problémás típusok, amiket jobb elkerülni
Nem minden benzinmotor egyformán megbízható. Egyes típusok a gyártási hibák,…
-
MyAutószerviz
TOP 10 legmegbízhatóbb benzinmotor 2000–2010 – tartós választás használt autóhoz
A 2000-es évek autóira jellemző legjobb és legmegbízhatóbb benzinmotorokat gyűjtöttük…
-
MyAutószerviz
Mennyire megbízható a Renault 1.9 dCi (F9Q) dízelmotor?
A Renault csak 2000-ben mutatta be az első saját fejlesztésű…
-
MyAutószerviz
A Peugeot–Citroën 2.2 HDi (DW12) motorok bemutatása
A DW12 kódjelű dízelmotor a 2 literes DW10 erőforrás továbbfejlesztett…
-
MyAutószerviz
Mazda LF / Ford 2.0 Duratec HE motor – típushibák és szerelési tapasztalatok
A Mazda L sorozatú motorcsaládjába tartozó négyhengeres benzines motorokat 2000-ben…